مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-05سياسي

برگزاری روز جهانی قدس به شکلی متفاوت در اصفهان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان برنامه ­های نمادین روز قدس به اشکال مختلف اجرا خواهد شد و امسال راهپیمایی عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا نخواهیم داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان برنامه ­های نمادین روز قدس به اشکال مختلف اجرا خواهد شد و امسال راهپیمایی عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا نخواهیم داشت.

محمدعلی احمدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه امسال راهپیمایی عمومی روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود، اظهار کرد: در استان اصفهان برنامه ­های نمادین این روز بزرگ اجرا می شود و شعار محوری امسال روز جهانی قدس آزادی قدس نزدیک است خواهد بود.

وی افزود: روز قدس برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و جلوگیری از اقدامات توسعه طلبانه­ صهیونیست­ ها، یک مناسبت دائمی و مستمر برای یادآوری ضرورت مبارزه با رژیم غاصب اسراییل و اتحاد مسلمانان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز قدس همیشه در فضای معنوی بعد از شب ­های قدر قرار دارد و مردم پس از دعا و تضرع، عزم خود را برای مبارزه با غده­ سرطانی و رژیم کودک کش صهیونیستی و پشتیبانان آن جزم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روز جهانی قدس به شکلی متفاوت در اصفهان

برگزاری روز جهانی قدس به شکلی متفاوت در اصفهان