مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-04اجتماعي

افزایش 67 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از افزایش 67 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد بر اساس مصوبه قانون بودجه 1400 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از افزایش 67 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد بر اساس مصوبه قانون بودجه 1400 خبر داد.

محمد کلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که پرداختی های کمیته امداد تنها معطوف به مستمری مددجویان نیست، افزود: کمیته امداد در کنار پرداخت مستمری به مددجویان خود در سبدهای مختلفی چون پرداخت شهریه دانشجویان، کمک هزینه تحصیل دانش آموزان، هزینه های نگه داری از بیماران این خانواده ها و .

اقدام به ارائه کمک های مالی می کند.

وی افزود: حتی جهت تعمیرات مسکن نیز تا سقف 10 میلیون تومان وام بلاعوض به مددجویان پرداخت می شود و در کنار آن بسته های معیشتی، سرانه ایتام به صورت متوسط 600 هزار تومان ماهانه و .

نیز جزو پرداختی ها و دستگیری های کمیته امداد در طول سال است.

وی تاکید کرد: کمیته امداد صرفا نقش امدادی و حمایتی دارد و دستگاه تامین کننده رفاه مردم نیست، از این رو ادعا نداریم که می توانیم مردم را با کمک های مالی به رفاه برسانیم.

ما زمینه های اشتغال را برای افراد پیدا می کنیم، آن ها را آموزش می دهیم و وارد جامعه و بازار کار می کنیم، طی کردن باقی این مسیر و موفقیت افراد در شغل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 67 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در سال جاری

افزایش 67 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در سال جاری