مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-04ورزشي

زیرساخت فراهم باشد پیشرفتمان چشمگیر خواهد بود


مربی تیم ملی پارابدمینتون بانوان، مشکل اصلی این رشته را مناسب سازی نشدن سالن ها می داند و عقیده دارد با رفع این مشکل و برنامه ریزی مناسب برای اردوها، - ایسنا/فارس مربی تیم ملی پارابدمینتون بانوان، مشکل اصلی این رشته را مناسب سازی نشدن سالن ها می داند و عقیده دارد با رفع این مشکل و برنامه ریزی مناسب برای اردوها، می توان شاهد پیشرفت چشمگیری دراین عرصه بود.

منیژه سیاه که هفته گذشته به عنوان مربی تیم ملی پارابدمینتون انتخاب شد، در گفت و گو با ایسنا درباره چگونگی ورودش به عرصه ورزش، گفت: از سال 1356 یعنی از 14 سالگی وارد عرصه ورزش شدم.

ابتدا در رشته هایی مانند بسکتبال، والیبال، تنیس خاکی و هاکی فعالیت کردم اما در نهایت، بدمینتون را به عنوان رشته اصلی ام انتخاب کردم.

وی افزود: فعالیت جدی را از سال 57 شروع کردم و سال 59 در اولین حضور رسمی در مسابقات، مقام دوم کشور را کسب کردم و همچنین به عنوان برترین بازیکن تکنیکی انتخاب شدم.

منیژه سیاه در خصوص زمان و چگونگی ورودش به عرصه مربیگری نیز گفت: سال 60 فعالیت خود را در عرصه مربیگری آغاز کردم و در نهایت در سال 69 در کلاس بین المللی مربیگری شرکت کردم و چندین سال مدرس کلاس های داوری و مربیگری فدراسیون بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت فراهم باشد پیشرفتمان چشمگیر خواهد بود

زیرساخت فراهم باشد پیشرفتمان چشمگیر خواهد بود