مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-04سياسي

تشییع و تدفین پیکرهای 3 شهید دفاع مقدس در دزفول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر های مطهر شهیدان لطیف شهی زاده، عبدالحمید خبری و غلامحسین خروسی نژاد که بعد از 39 سال مفقود الاثری توسط کمیته جست وجوی مفقودان ستاد کل نیرو های مسلح شناسایی شده و به آغوش میهن اسلامی بازگشته بودند، - پیکر های مطهر سه شهید دزفولی دفاع مقدس که پس از 39 سال شناسایی شده بودند، تشییع و خاکسپاری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر های مطهر شهیدان لطیف شهی زاده، عبدالحمید خبری و غلامحسین خروسی نژاد که بعد از 39 سال مفقود الاثری توسط کمیته جست وجوی مفقودان ستاد کل نیرو های مسلح شناسایی شده و به آغوش میهن اسلامی بازگشته بودند، پیش از ظهر امروز سه شنبه با رعایت موازین بهداشتی و با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدا در سپاه ناحیه دزفول تشییع شدند.

این شهیدان در 21 و 22 بهمن 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و در حالی به شهادت رسیده اند که شهید لطیف شهی زاده 22 سال، شهید غلامحسین خروسی نژاد 16 سال و شهید عبدالحمید خبری 22 سال سن داشته اند.

پیکر های مطهر این سه شهید دوران دفاع مقدس پس از تشییع در گلزار شهدای آرامستان های شهید آباد، بهشت علی و امام زاده علی شلگهی شهرستان دزفول خاک سپاری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و تدفین پیکرهای 3 شهید دفاع مقدس در دزفول

تشییع و تدفین پیکرهای 3 شهید دفاع مقدس در دزفول