مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-04سياسي

توجه به تهی دستان جامعه از ویژگی های بارز زندگی حضرت علی (ع)


رییس حوزه علمیه علوی شهر هیدج گفت: توجه به تهی دستان جامعه از ویژگی های بارز زندگی حضرت علی (ع) است.

- توجه به تهی دستان جامعه از ویژگی های بارز زندگی حضرت علی (ع) ایسنا/زنجان رییس حوزه علمیه علوی شهر هیدج گفت: توجه به تهی دستان جامعه از ویژگی های بارز زندگی حضرت علی (ع) است.

حجت الاسلام احمد صالحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حضرت علی (ع) یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های دین مبین اسلام است که در راه دین فداکاری بسیاری کرده اند، گفت: حضرت علی (ع) همه هستی خود را فدای اسلام و پیامبر کردند و اوج از خود گذشتگی ایشان در شب لیله‎ المبیت است که خود را در برابر خطر حمله 40 شمشیر آخته قرار دادند تا پیامبر (ص) سلامت باشند.

وی با بیان اینکه خدمات بی‎ شائبه این امام همام به اسلام بعد از پیامبر (ص) و طی 25 سال خانه ‎نشینی آن حضرت را می ‎توان دید، ادامه داد: ایشان با هدف حفظ اتحاد مسلمین از حق خود گذشتند و صبر کردند تا مبادا ضربه ‎ای به اسلام وارد شود ولی طی این مدت نیز از توجه به امور مسلمانان و اسلام غافل نبودند.

این کارشناس مسائل دینی با تاکید بر این مطلب که حضرت علی (ع) علاوه بر شجاعت و رشادت در میدان جنگ، در کمک به محرومان و دستگیری از آن ‎ها نیز زبان زد هستند، اضافه کرد: ایشان در وصیت نامه خویش درباره یتیمان می فرمایند: درباره یتیمان از خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به تهی دستان جامعه از ویژگی های بارز زندگی حضرت علی (ع)

توجه به تهی دستان جامعه از ویژگی های بارز زندگی حضرت علی (ع)