مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-04بين الملل

حمله لیز چنی به ترامپ به دلیلطرح مجدد ادعای تقلب در انتخابات


لیز چنی، قانونگذار آمریکایی شدیدا ادعاهای مطرح شده از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و حامیانش مبنی بر اینکه تقلب در انتخابات، باعث شکست او در انتخابات 2020 شده را رد کرد.

- لیز چنی، قانونگذار آمریکایی شدیدا ادعاهای مطرح شده از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و حامیانش مبنی بر اینکه تقلب در انتخابات، باعث شکست او در انتخابات 2020 شده را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این صحبت از سوی لیز چنی کمی بعد از آن مطرح شد که ترامپ بار دیگر بر ادعای بی اساسش در خصوص اینکه شکستش به جو بایدن در انتخابات ماه نوامبر مشروع نبوده، تاکید کرد.

ترامپ روز دوشنبه در بیانیه ای تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری تقلب آمیز 2020 از امروز به بعد تحت عنوان دروغ بزرگ شناخته خواهد شد.

ادعای بی اساس ترامپ در خصوص اینکه با تقلب شکست او در انتخابات 2020 رقم خورد محور حمله ششم ژانویه حامیان او به ساختمان کنگره آمریکا بود.

چنی نماینده وایومینگ و عالی رتبه ترین جمهوریخواه حامی استیضاح ترامپ از بابت اتهام تحریک به شورش در مجلس نمایندگان است و این تصمیم او باعث شد که حمایت بسیاری از همکاران جمهوریخواه خود را از دست بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله لیز چنی به ترامپ به دلیلطرح مجدد ادعای تقلب در انتخابات

حمله لیز چنی به ترامپ به دلیلطرح مجدد ادعای تقلب در انتخابات