مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-03سياسي

توضیحات حناچی درباره فساد و رانت در شهرداری تهران/به مردم تهران دروغ نگفتم


شهردار تهران با اشاره به اینکه در مورد دستگاهی مثل شهرداری با این حجم از گردش مالی و استحکاک با مردم، شرایط در معرض فساد بودن را فراهم می کند که اگر حساسیت وجود نداشته باشد مشکلات بسیاری به همراه دارد، - شهردار تهران با اشاره به اینکه در مورد دستگاهی مثل شهرداری با این حجم از گردش مالی و استحکاک با مردم، شرایط در معرض فساد بودن را فراهم می کند که اگر حساسیت وجود نداشته باشد مشکلات بسیاری به همراه دارد، تأکید کرد: ما برخورد می کنیم؛ اما موضوع را در بوق نمی کنیم.

در تلاش هستیم با شفاف کردن و سامانه ای کردن تصمیمات و سامانه ای کردن سیستم صدور پایان کار، در جلوگیری از بروز تخلف تاثیرگذار باشیم.

پیروز حناچی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند برخورد با رانت و فساد در شهرداری تهران گفت: در عالم رقابت سیاسی قطعا رقابت کردن ایرادی ندارد ولی ناجوانمردانه عمل کردن و شکل دیگر مسئله را جلوه دادن پذیرفته نیست.

ما در شهرداری تهران با رانت و فساد برخورد کردیم ولی اگر از من پرسیده شود توانسته ای کامل آن را متوقف کنی؟ پاسخ منفی است، چرا که پروانه هایی که صادر شده حداقل تا 9 سال بیخ ریش ما خواهد بود و نمی توانیم به راحتی آنها را لغو کنیم.

با رانت و فساد برخورد کردیم وی افزود: تعهداتی که ایجاد شده برگردن شهرداری تهران است و به راحتی قابل لغو ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات حناچی درباره فساد و رانت در شهرداری تهران/به مردم تهران دروغ نگفتم

توضیحات حناچی درباره فساد و رانت در شهرداری تهران/به مردم تهران دروغ نگفتم