مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-03اقتصادي

افزایش 4 برابری اعتبارات عمران روستایی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با بیان این که اعتبارات ملی عمران روستایی این اداره کل در سال جاری چهار برابر افزایش یافته است، گفت: سر جمع اعتبارات ملی و استانی بنیاد مسکن در سال جاری هشت هزار میلیارد تومان است که سهم استان ما از این میزان 5٫3 درصد معادل .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با بیان این که اعتبارات ملی عمران روستایی این اداره کل در سال جاری چهار برابر افزایش یافته است، گفت: سر جمع اعتبارات ملی و استانی بنیاد مسکن در سال جاری هشت هزار میلیارد تومان است که سهم استان ما از این میزان 5٫3 درصد معادل حدود 420 میلیارد تومان است.

حافظ باباپور در نشست خبری با بیان این که سال گذشته دولت 127 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار به حوزه عمران روستایی اختصاص داده بود، اظهار کرد: از این میزان نزدیک به 102 میلیارد تومان اعتبار ملی و بقیه استانی بوده است.

وی با بیان اینکه سهم اعتبارات ملی چهار برابر اعتبارات استانی بود، گفت: از مجموع اعتبارات، 25 میلیارد تومان برای طرح هادی ملی، 22 میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده، 55 میلیارد تومان قیر رایگان و یک میلیارد و 100 میلیون تومان نیز برای روستاهای فاقد دهیار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری اعتبارات عمران روستایی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی

افزایش 4 برابری اعتبارات عمران روستایی بنیاد مسکن آذربایجان شرقی