مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-03اجتماعي

ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان افتتاح شد


رمپ ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان به منظور کاهش بار ترافیک این محدوده و ایجاد دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسان تر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 در این خصوص اظهار داشت: این رمپ دسترسی به طول 680 متر و عرض 11 متر می تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسان تر کند.

وی ادامه داد: رمپ دسترسی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات خاکبرداری، زیرسازی، لوله گذاری، اجرای کانیو، انهار سرپوشیده و روباز، جداول، روکش آسفالت، کاشت فضای سبز، خط کشی محوری، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی و با صرف هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد بهره برداری شد.

محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در حاشیه بازدید از پروژه های اشاره شده اظهار کرد: پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)، پروژه ای است که هم اکنون توسط سازمان عمران شهرداری تهران در حال پیگیری است و بر اساس اعلام سازمان عمران این پروژه پیشرفت 50 درصدی را داشته است و به زودی بخشی از آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به پروژه زمین چمن مفید اشاره کرد و گفت: این پروژه در حاشیه منطقه 18 قرار دارد و افتتاح و بهره برداری آن می تواند سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان افتتاح شد

ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان افتتاح شد