مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-03اقتصادي

علاقه مندی روسیه برای سرمایه گذاری مشترک با ایران در صنعت کشتی سازی


در بازدید رییس اتاق بازرگانی ایران و روسیه از منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان یک کارخانه کشتی سازی در روسیه برای ایجاد پروژه های مشترک سرمایه گذاری با طرف ایرانی ابراز علاقه مندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه به اتفاق هیئت همراه از منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه بازدید کردند.

در این بازدید که یوگنی مارکلوف، معاون این منطقه، هیئت ایرانی را همراهی می کردند ابتدا از کارخانه پتروشیمی گکسا-لوتوس بازدید شد و هیئت مذکور از یک کارخانه کشتی سازی نیز بازدید کرد که در این بازدید طرف خارجی به مشارکت طرف ایرانی برای مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری مشترک ابراز علاقه مندی کرد.

این  شرکت تمایل زیادی برای واردات مواد اولیه خود (پلی پروپیلن) از ایران دارد، در این دیدار که مقرر شد هماهنگی های لازم برای صادرات این محصول با تولیدکنندگان ایران به عمل آید، هیئت ایرانی از محل اجرای پروژه شرکت گلرنگ نیز بازدید کردند.

مسؤول اجرای طرح در خصوص مراحل اجرای این پروژه توضیحاتی را ارائه کرد و این شرکت ایرانی قرار است انواع شامپو، صابون و شوینده های خانگی در این کارخانه تولید و سپس در سراسر روسیه توزیع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندی روسیه برای سرمایه گذاری مشترک با ایران در صنعت کشتی سازی

علاقه مندی روسیه برای سرمایه گذاری مشترک با ایران در صنعت کشتی سازی