مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-03سياسي

مسئول توافق هسته ای رییس جمهور است/ هنوز بالای سر «برجام» عزا گرفته ایم


خیلی ها ذوق زده نشوند که مسئولیت کارهایی که توسط دیپلمات هایمان انجام می شود را نظام برعهده می گیرد، مسئول اصلی این توافق با این چارچوب ها بر عهده رییس دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی با بیان اینکه اشکالی به رفتار مذاکره کنندگان در برجام وارد است، گفت: علی رغم اینکه رهبر انقلاب بارها از آنها تقدیر هم کرده اند و فرموده بودند: مذاکره کنندگان بسیار زحمت کشیده اند اما آیا تلاش آن ها، موجه هم بوده است؟، باید گفت نه- متاسفانه یک جاهایی تلاش شان مفید نبوده است.

وی افزود: 8 سال پیش که وارد فرآیند گفتگوهای برجام شدیم و وعده اصلی که مردم را ترغیب کرد تا به سمت آن برویم این بود که تحریم ها برداشته شود؛ اکنون 8 سال گذشت و ما هنوز بالای سر برجام عزا گرفته ایم و برای او فاتحه می خوانیم.

معنایش این است که خواسته ما برای رفع تحریم ها بعد از 8 سال محقق نشده است و امروز متاسفانه مجدداً وعده داده می شود که بیاید، یک مسیری از همان جنس را دوباره طی کنیم و این بار تحریم ها رفع خواهد شد، طبیعی است که باید چشمانمان را باز کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر رهبر انقلاب می فرمایند برجام مورد قبول نظام بود ، منظور برجامی است با مشخصاتی که کلی قید داشت و تبصره به آن خورده و در خصوص آن بارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول توافق هسته ای رییس جمهور است/ هنوز بالای سر «برجام» عزا گرفته ایم

مسئول توافق هسته ای رییس جمهور است/ هنوز بالای سر «برجام» عزا گرفته ایم