مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-03سياسي

معطلی 9 ماهه انحراف ترافیک کیوانفر قم در وزارت کشور


رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم از 9 ماه معطلی نامه مربوط به انحراف ترافیک پروژه شهید کیوانفر قم در وزارت کشور انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی در جلسه رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر و در پی سخنان یکی از اعضا مبنی بر ضرورت ارائه پیشنهاد به عنوان یکی از اعضای این شورا خواستار ارائه پیشنهاد از سوی شورای اسلامی شهر قم به وزارت کشور مبنی بر تعیین تکلیف حسابرسی مدیریت شهری در سطح کلان و در مسیر عدم اختصاص نمرات منفی بی دلیل در این موضوع به شهرداری ها شد.

همچنین در این باره شهردار قم نیز در نشست امروز شورای اسلامی شهر بیان کرد: سالیانی است که چالش بین سازمان شهرداری ها و سازمان حسابرسی در این موضوع وجود دارد و متأسفانه اقدامی برای رفع این معضل انجام نشده است، در حالی که وزارت کشور باید این معضلات را حل و فصل کند.

سید مرتضی سقاییان نژاد افزود: اقداماتی برای دولتی کردن شهرداری ها انجام شده و شهرداری ها موظف به فعالیت بر اساس بخشنامه های وزارت کشور هستند، در حالی که تعارض ها و تناقض هایی نیز در این زمینه هست که لاینحل باقی مانده است.

وی در عین حال اذعان کرد: متأسفانه باید اعتراف کرد که دود این تناقض ها و تعارض ها به چشم شهرداری ها می رود، در حالی که لازم است تا این مسائل در سطح کلان مورد حل و فصل قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی 9 ماهه انحراف ترافیک کیوانفر قم در وزارت کشور

معطلی 9 ماهه انحراف ترافیک کیوانفر قم در وزارت کشور