مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-03پزشكي

پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در کردستان/انجام 564 مورد تست کرونا در سنندج


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طی چهار روز گذشته در قالب گشت های مشترک ستادی و محیطی 526 واحد صنفی مختلف در شهر سنندج مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته است که 6 واحد به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمپ شدند.

- آرزو فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اقدامات نظارتی دانشگاه علوم پزشکی از واحدهای صنفی، اظهار کرد: طی چهار روز گذشته 18 اکیپ در قالب گشت مشترک ستادی از 6 اداره 4 دفتر خدماتی و 164 صنف مختلف و در قالب بازدید کارشناسان محیطی 362 واحد صنفی مختلف در شهر سنندج بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: 6 مرکز خاطی به دلیل عدم اجرای پروتکل های بهداشتی طی نظارت های به عمل آمده پلمپ شدند.

کشف و ضبط 103 کیلوگرم مواد غذایی فاسد  وی از صدور اخطاریه برای 24 واحد صنفی متخلف دیگر در بازه زمانی اعلام شده خبر داد و گفت:  103 کیلو گرم انواع مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در جریان این بازدیدها کشف و ضبط شده است.

فلاحی اضافه کرد: 19 مورد اخطاریه که در گذشته صادر شده بود طی چهار روز گذشته پیگیری، 6 مورد شکایات مردمی نیز در سامانه 190 ثبت شده است.

وی به اقدامات نظارتی بر فعالیت های بهبود کیفیت آب شرب شهری سنندج هم گریزی زد و گفت: کارشناسان بهداشت محیط 23 مورد نمونه آب و 204 مورد کلرسنجی را در نقاط مختلف شهر و روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در کردستان/انجام 564 مورد تست کرونا در سنندج

پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در کردستان/انجام 564 مورد تست کرونا در سنندج