مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-03سياسي

سردار سلیمانی نه تنها یک ابرفرمانده بلکه یک دیپلمات کار کشته بود


الگوی بارز داشتن آگاهی و بصیرت در عرصه های سیاسی سردار سلیمانی است که نه تنها یک ابرفرمانده بلکه یک دیپلمات کار کشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچراغ تعلیم و تربیت خاموش شود، یادآور شد: معلمان فرصتی را فراهم کردند تا دانش آموزان در مناطق محروم امکان دسترسی به محتوای آموزشی، شیوه تدریس و بهره مندی از تجربه معلمان را در اختیار داشته باشند.

آل هاشم در ادامه با اشاره به ویژگی های معلم شایسته، گفت: اخلاص، اجرای عدالت آموزشی، تواضع و عمل به وعده ها و گفته ها از جمله ویژگی هایی است که معلمان تمام قد با تمسک به آن ویژگی ها با انواع هجمه های فرهنگی در تقابل هستند و آینده سازان کشور را تربیت می کنند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به اثرگذاری اندیشه های شهید مطهری، تصریح کرد: دشمن با ترس از اندیشه های شهید مطهری، تصمیم به حذف فیزیکی ایشان کرد همان طوری که بسیاری از شخصیت های نظام اسلامی از جمله سپهبد قرنی و شهدای محراب را ترور کردند تا شاید بتوانند اندیشه های آنها را کم اثر کنند که البته موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی سپاه، فعالیت های عقیدتی سیاسی را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت: اقتدار در برابر زیاده خواهی ها و عزت در بین مردم در نتیجه ارتقا سطح اندیشه های عقیدتی، سیاسی و نظامی و دفاعی نیروهای مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی نه تنها یک ابرفرمانده بلکه یک دیپلمات کار کشته بود

سردار سلیمانی نه تنها یک ابرفرمانده بلکه یک دیپلمات کار کشته بود