مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-03ورزشي

بهره مندی ماهانه 267 سرباز سمنانی از دوره های آموزش مهارتی جهاددانشگاهی


معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: طبق هماهنگی و توافق انجام شده با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، در سالجاری، ماهانه 267 نفر از نیروهای وظیفه آجا از آموزش های مهارتی بهره مند می شوند.

- ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: طبق هماهنگی و توافق انجام شده با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، در سالجاری، ماهانه 267 نفر از نیروهای وظیفه آجا از آموزش های مهارتی بهره مند می شوند.

علی منصفی راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در همین راستا، تفاهم نامه ای مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح درجهت همکاری و ایفای نقش مبنی بر فرآیند برنامه های طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره گیری از توان تخصصی جهاددانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت علمی، فرهنگی، فناوری، آموزشی و کارآفرینی منعقد شد.

وی افزود: آموزش های این دوره به میزان 80 ساعت مشتمل بر دو بخش شامل آشنایی با مهارت های زندگی به میزان 32 ساعت و آشنایی با مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی به میزان 48 ساعت برنامه ریزی شده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: با توجه به ورود کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اول لغایت سوم هرماه به مراکز رزم مقدماتی، 2 عنوان کتاب آموزشی باعناوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی ماهانه 267 سرباز سمنانی از دوره های آموزش مهارتی جهاددانشگاهی

بهره مندی ماهانه 267 سرباز سمنانی از دوره های آموزش مهارتی جهاددانشگاهی