مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-03فناوري

انواع اینترنت ثابت و حرکت به سمت 5G خانگی


اینترنت ثابت می تواند محدود به یک محدوده جغرافیایی خاص باشد که اینترنت های ADSL،VDSL و فیبر را شامل می شود یا سرویس های ثابت بی سیم که انواع وایمکس و TD-LTE را ارائه می دهند و یکی از جدیدترین انواع اینترنت ثابت، - اینترنت ثابت می تواند محدود به یک محدوده جغرافیایی خاص باشد که اینترنت های ADSL،VDSL و فیبر را شامل می شود یا سرویس های ثابت بی سیم که انواع وایمکس و TD-LTE را ارائه می دهند و یکی از جدیدترین انواع اینترنت ثابت، 5G FWA و استفاده از 5G برای اینترنت خانگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انواع سرویس های موجود اینترنت در ایران، به دلیل داشتن ویژگی های متمایز از هم، برای کاربران با شرایط مکانی و موقعیتی متفاوت ارائه می شود.

سرویس های پرسرعت فراهم شده از سرویس های ثابت تا نقطه به نقطه و درنهایت همراه را شامل می شوند که هر سرویس نیز در خود دارای انواع مختلفی سرویس های متمایز از هم است که کاربران اینترنتی بسته به شرایط و نیاز خود می توانند مناسب ترین سرویس را انتخاب کنند.

در سال های گذشته با توجه به تعداد زیاد شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی به ویژه خدمات پهنای باند و ADSL در کشور، در قالب مجوزهای ISP/ISDP یا PAP سازمان تنظیم مقررات رادیویی ایران به عنوان مرجع صدور پروانه های ارتباطی و مخابراتی در ایران، تصمیم به ساماندهی و تجمیع این تعداد زیاد از اپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع اینترنت ثابت و حرکت به سمت 5G خانگی

انواع اینترنت ثابت و حرکت به سمت 5G خانگی