مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-02فرهنگي

سومین اسکار سینمای ایران در راه است؟


نشریه ورایتی در پیش بینی زودهنگام خود از برندگان اسکار 2022، «قهرمان» فرهادی را شانس اصلی شاخه بهترین فیلم بین المللی معرفی کرد.

  - نشریه ورایتی در پیش بینی زودهنگام خود از برندگان اسکار 2022، قهرمان فرهادی را شانس اصلی شاخه بهترین فیلم بین المللی معرفی کرد.

  فیلم قهرمان جدیدترین ساخته اصغر فرهادی که اخیرا حق پخش آن را در آمریکا کمپانی آمازون در اختیار گرفته، در پیش بینی زودهنگام نشریه ورایتی درباره برندگان اسکار 2022 به عنوان بخت اصلی کسب اسکار بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) معرفی شده است.

این فیلم که در شیراز فیلمبرداری شده و هم اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد از گزینه های اصلی حضور در جشنواره کن امسال است از سوی کمپانی آمازون در فصل جوایز سینمایی 2022 رقابت می کند.

فرهادی پیش از این و در سال های 2012 و 2016 به ترتیب با فیلم های جدایی نادر از سیمین و فروشنده موفق به کسب اسکار بهترین فیلم بین المللی شده است.

در فیلم قهرمان امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته اند و هایده صفی یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین اسکار سینمای ایران در راه است؟

سومین اسکار سینمای ایران در راه است؟