مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-02سياسي

طبخ و توزیع بیش از 14هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان پایتخت


با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان، طرح اطعام کریمانه با طبخ و توزیع 14 هزار وعده غذای گرم در میان نیازمندان پایتخت توسط سازمان بسیج شهرداری تهران همزمان با لیالی قدر اجرا می شود.

- با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان، طرح اطعام کریمانه با طبخ و توزیع 14 هزار وعده غذای گرم در میان نیازمندان پایتخت توسط سازمان بسیج شهرداری تهران همزمان با لیالی قدر اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی سالک رازی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر افزود: در دین مبین اسلام سفارش زیادی به اطعام به عنوان یکی از متداول ترین، نوع احسان و نیکوکاری شده است.

البته بهترین آنها اطعام به صورت سفره انداختن و دعوت عام و گروهی است، اما اکنون به دلیل شرایط خاص جامعه و پرهیز از تجمع برای صیانت از سلامت شهروندان، چنین کاری میسر نیست اما می توان شیوه توزیع بسته های پذیرایی را جایگزین آن کرد.

به ویژه در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت الهی است، باید تلاش کنیم نیازمندان و مستمندان و خانواده های آبرومند از اطعام و افطاری محروم نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع بیش از 14هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان پایتخت

طبخ و توزیع بیش از 14هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان پایتخت