مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-02اجتماعي

«کارواندر» خاش با 65 میلی متر رکوردار شد


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در 48 ساعت گذشته از 81 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان گزارش بارندگی دریافت شد که بیشترین بارش با میزان 65 میلی متر در کارواندار از توابع خاش گزارش شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در 48 ساعت گذشته از 81 ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان گزارش بارندگی دریافت شد که بیشترین بارش با میزان 65 میلی متر در کارواندار از توابع خاش گزارش شده است.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که انتظار می رفت از عصر جمعه بر شدت بارش های همرفتی در نقاط مختلف استان افزوده شد و بارش های قابل توجهی به ثبت رسید.

وی افزود: بیشترین بارش های این سامانه تا پیش از ظهر امروز مربوط به ایستگاه های کارواندر در خاش با 65، ابتر در ایرانشهر با 41، سرمیچ میانی شهر لاشار نیکشهر با 30 و شهر فنوج و ایستگاه تمندان در تفتان با 27 میلی متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مجموع تا پیش از ظهر امروز بارش های این سامانه در 10 ایستگاه بین 20 تا 65 میلی متر و در 28 ایستگاه بیش از 10 میلی متر ثبت شده است.

حیدری اضافه کرد: شدت بارش ها در برخی مناطق شهرستان های خاش، تفتان، فنوج و ایرانشهر سبب جریان یافتن رودخانه های محلی و آبگرفتگی موقتی معابر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کارواندر» خاش با 65 میلی متر رکوردار شد

«کارواندر» خاش با 65 میلی متر رکوردار شد