مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:002021-05-02اقتصادي

وجود برخی قوانین دست و پا گیر برای برخورد با قاچاق


عضو انجمن واردکنندگان لوازم خانگی اظهار کرد: متاسفانه برخی قوانین دست و پای نیروی انتظامی را گرفته است، زیرا قانونا نمی توانند با کوله برها و قاچاق ته لنجی برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا منصفی - عضو انجمن واردکنندگان لوازم خانگی - در برنامه رادیو گفت وگو با موضوع قاچاق لوازم خانگی با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی و مرزبانان در تمام مرزهای کشور برای مقابله با قاچاق هوشیارانه عمل می کنند، گفت: به علت امتیازاتی که به پیله وری و کوله وری و همچنین ته لنجی های مرزنشین در نظر گرفته شده است مورد سوء استفاده قرار می گیرند و در نتیجه شاهد ورود حجم زیادی کالای قاچاق هستیم.

وی افزود: لنجی که برای ملوانی مجوز گرفته است به اندازه یک تریلی کالای لوازم خانگی قاچاق بار می زند و بندر گناوه تخلیه می کند.

در غرب کشور نیز به صورت کوله وری و خرده کالای قاچاق وارد کشور می شود.

عضو انجمن واردکنندگان لوازم خانگی از دست تنها بودن نیروی انتظامی گفت و اظهار کرد: متاسفانه حتی برخی قوانین نیز جلوی دست و پای نیروی انتظامی را گرفته است زیرا قانونا نمی توانند با کوله برها و قاچاق ته لنجی برخورد کنند، در حالی که این افراد از امتیازاتی که قانون به آن ها داده است سوء استفاده کرده و کالای قاچاق به شکل انبوه وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود برخی قوانین دست و پا گیر برای برخورد با قاچاق

وجود برخی قوانین دست و پا گیر برای برخورد با قاچاق