مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-02اقتصادي

هزینه های دامپروری افزایش یافته است/ وضعیت نامناسب منابع آبی برای توسعه خوراک دام


رییس پژوهشکده زیست و فناوری رویان اصفهان گفت: هزینه های پرورش دام افزایش یافته است و نمی توان با توجه به وضعیت منابع آبی در استان نسبت به توسعه مزارع خوراک دام اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمدحسین نصر اصفهانی، رییس پژوهشکده زیست و فناوری رویان اصفهان، در جلسه ویدئوکنفرانسی با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با ارائه گزارشی در زمینه فعالیت های صورت گرفته در مزرعه پرورش دام امامزاده آقا علی عباس(ع) بادرود اظهار داشت: پژوهشکده رویان این مجموعه را با 142 رأس میش، 34 رأس بره و پنج رأس قوچ و با مبلغ قرارداد 2 میلیارد و 45 میلیون تومان جمع کل موجودی اولیه 2 میلیارد و 594 میلیون تومان برآورد شد.

وی با بیان اینکه بعد از فراز و نشیب ها و اقدامات صورت گرفته در حال حاضر این مجموعه دارای 430 رأس میش، 10 قوچ، 135 بره نر و 196 بره ماده است، افزود: زیرساخت های زیادی نیز در این مجموعه ایجاد شده که از آن جمله می توان به تجهیزات پایش تصویری و تولید خوراک دام اشاره کرد.

 نصر اصفهانی اضافه کرد: در مجموع 2 میلیارد و 342 میلیون تومان موجودی داریم.

همچنین باید توجه داشت که در حال حاضر با این هزینه های انجام شده، گونه هایی را تولید کرده ایم که با استفاده از لقاح مصنوعی و ظرفیت اسپرم نژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های دامپروری افزایش یافته است/ وضعیت نامناسب منابع آبی برای توسعه خوراک دام

هزینه های دامپروری افزایش یافته است/ وضعیت نامناسب منابع آبی برای توسعه خوراک دام