مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-02اقتصادي

رشد صددرصدی جا به جایی مسافر در کرمانشاه طی فروردین سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از رشد صددرصدی جابجایی مسافر در این استان طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

- فریبرز کرمی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار مسافران جاده ای جا به جا شده در استان کرمانشاه اظهار کرد: تعداد مسافران جا به جا شده در فرودین ماه سال جاری بیش از 208 هزار نفر بوده که این تعداد در مدت مشابه در سال گذشته بیش از یک صد و چهار هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه جا به جایی مسافران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته صددرصد رشد داشته است، افزود: در این مدت صورت وضعیت های صادره رشد یک صد و 31 درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد صورت وضعیت های صادره مربوط به ناوگان اتوبوسی، مینی بوسی و سواری در فروردین ماه سال جاری بیش از 30 هزار مورد بوده که این تعداد در مدت مشابه در سال گذشته بیش از 13 هزار مورد بوده است.

کرمی گفت: هم اکنون بیش از 2 هزار و 900 راننده در استان کرمانشاه در جا به جایی مسافران جاده ای فعال هستند.

وی با اشاره به ناوگان حمل و نقل مسافر افزود: یک صد و 99 دستگاه اتوبوس، 860 دستگاه مینی بوس و 916 دستگاه خودرو سواری در جا به جایی مسافر در استان کرمانشاه فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صددرصدی جا به جایی مسافر در کرمانشاه طی فروردین سال جاری

رشد صددرصدی جا به جایی مسافر در کرمانشاه طی فروردین سال جاری