مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-02سياسي

کاربرد سی شارپ در وب


شاید زبان برنامه نویسی سی شارپ را بتوان یکی از قدرتمندترین زبانهای برنامه نویسی دنیا دانست.

دلیل این امر نیز این است که این زبان برنامه نویسی سالها است که توسط یکی از قدرتمندترین شرکتهای تکنولوژی دنیا یعنی مایکروسافت، - توسعه داده شده است.

اگر بخواهیم به معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ بپردازیم، می توانیم درباره بسیاری از مسائل صحبت کنیم اما در این متن به طور خاص به کاربرد سی شارپ در وب می پردازیم و فقط به صورت اجمالی، توضیحاتی درباره قابلیت های سی شارپ می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دانشجویار، تعداد بسیاری از زبان های برنامه نویسی در دنیا وجود دارند که برای افراد مبتدی انتخاب زبان مناسب را دشوار می کنند.

سی شارپ، زبانی همه فن حریف این زبان های برنامه نویسی هر کدام قابلیت های خود را دارند و در مکان های مشخصی استفاده می شوند اما برخی از زبان های برنامه نویسی هستند که برای یک استفاده مشخص طراحی و ساخته نشده اند.

این زبان های برنامه نویسی می توانند در مکان های مختلفی استفاده شوند و با استفاده از کتابخانه ها و فریمورک های خود، در هر مکانی بتوانند از قدرت خود استفاده کنند.

سی شارپ نیز جزء همین زبان های برنامه نویسی است و از سال 2000 که مایکروسافت آن را معرفی کرده است، تا به امروز، قدرت بسیار بالایی از خود به واسطه کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد سی شارپ در وب

کاربرد سی شارپ در وب