مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-02سياسي

وضعیت نامطلوب اشتغال مددجویان زندان های استان مرکزی


رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه وضعیت اشتغال مددجویان زندان های استان مرکزی مطلوب نیست، گفت: اشتغال زایی خانواده زندانیان باید در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بنیاد تعاون زندانیان استان مرکزی با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان و پیامدهای معنوی و اجتماعی این ماه شریف که انفاق و دستگیری از نیازمندان در آن موج می زند، عنوان کرد: امیدوارم که بتوانیم با تمسک جستن به سیره و روش ائمه اطهار (ع)، در کار سازمانی خود در بنیاد تعاون زندانیان که کمک به زندانیان و خانواده های نیازمند آنان است، گام های مفید و ماندگاری برداریم.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان است که امام حسن مجتبی (ع) دو بار تمام اموال خود را در راه کمک به مستمندان بخشید و سه بار نصف اموال خود را بخشید و حمایت های زیادی از نیازمندان داشت.

دادگستری استان مرکزی و دستگاه های تابعه آن امروز وظیفه دارد تنها بیت المال را در مسیر درست خود که همان کمک به زندانیان و خانواده های آنان است به درستی سوق دهد که محقق شدن این امر مهم نیازمند وقت گذاری مؤثر برای هرچه بهتر اقدام کردن در این راه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب اشتغال مددجویان زندان های استان مرکزی

وضعیت نامطلوب اشتغال مددجویان زندان های استان مرکزی