مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-02پزشكي

اهدای تجهیزات پزشکی یک بانک به دانشگاه علوم پزشکی همدان


امروز یکی از بانک های استان همدان تجهیزات پزشک به ارزش 263 میلیون تومان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به منظور مقابله با کروناویروس قرار داد.

- ایسنا/همدان امروز یکی از بانک های استان همدان تجهیزات پزشک به ارزش 263 میلیون تومان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به منظور مقابله با کروناویروس قرار داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان یک شنبه 12 اردیبهشت ماه در مراسم اهدای تجهیزات، اظهار کرد: در موج اول بیماری کووید در استان همدان به طور میانگین 400 بیمار در بیمارستان ها بستری بودند و روزانه 3 تا 4 مورد فوت داشتیم که این اعداد در پیک دوم به 600 بستری و 7 فوتی، در پیک سوم به 1250 بستری و 15 فوتی و در پیک چهارم به 1700 بستری رسیده است.

دکتر رشید حیدری مقدم با بیان اینکه همکاران ما در این مدت زحمات بسیار زیادی کشیدند و هیچ مریضی در استان وجود نداشته که نیاز به خدمات داشته باشد و خدمتی از ما دریافت نکرده باشد، خاطرنشان کرد: در این شرایط نابسامان توانستیم 250 کپسول اکسیژن ساز به بیمارستان های استان اضافه کنیم و 40 هزار لیتر اکسیژن خریداری کردیم و خوشبختانه اوضاع از کنترل ما خارج نشد.

وی با اشاره به وجود 15 هزار کادر بهداشت و درمان در استان همدان مطرح کرد: استان همدان با دو مورد فوت ناشی از کرونا در کادردرمان نسبت به جمعیت کل کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تجهیزات پزشکی یک بانک به دانشگاه علوم پزشکی همدان

اهدای تجهیزات پزشکی یک بانک به دانشگاه علوم پزشکی همدان