مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-02فرهنگي

لذت دوبله سریالی کرونایی در روزهای دشوار بیماری


مدیر دوبلاژ سریال چینی «با هم» معتقد است، درس بزرگی که می توان از این سریال که با موضوع کرونا ساخته شده است گرفت، همدلی و یک صدایی ملتی بزرگ و کشوری پرجمعیت است که کرونا را در نطفه خفه کردند.

- مدیر دوبلاژ سریال چینی با هم معتقد است، درس بزرگی که می توان از این سریال که با موضوع کرونا ساخته شده است گرفت، همدلی و یک صدایی ملتی بزرگ و کشوری پرجمعیت است که کرونا را در نطفه خفه کردند.

با حذف یک باره سریال مناسبتی رعد و برق از آنتن شبکه تهران، سریال چینی با هم از سومین شب ماه مبارک رمضان، جایگزین ساخته بهروز افخمی شد.

کریم بیانی ـ مدیر دوبلاژ سریال با هم ـ درباره این سریال چینی که در سال2020 با موضوع کرونا ساخته شده و هم اکنون از شبکه پنج سیما در حال پخش است، به ایسنا گفت: با هم سریال خوش ساختی است و داستان های قشنگی دارد.

همکاری این آدم ها با هم و جانفشانی آنها در شرایط دشوار کرونا، در این سریال بسیار آموزنده است و من حین دوبله لذت می بردم.

این دوبلور یادآور شد که سریال چینی با هم را در شرایطی بسیار دشوار و پیچیده برای پخش در تعطیلات نوروز دوبله کرده اند، اما در نهایت این سریال در ماه رمضان و به جای سریال رعد و برق به روی آنتن شبکه پنج آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت دوبله سریالی کرونایی در روزهای دشوار بیماری

لذت دوبله سریالی کرونایی در روزهای دشوار بیماری