مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-02سياسي

نیروی کار متعهدِ متخصص یکی از ارکان قدرت در دنیاست


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: قطعاً یکی از نشانه های پیشرفت و ارکان قدرت در دنیا، وجود نیروی کار متعهدِ متخصص است که غیرتمندانه نسبت به تولید مشغول کار و تلاش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی به مناسبت به مناسبت هفته کارگر پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است.

“کار” و تلاش برای “کسب حلال” موهبتی است الهی که خداوند آن را وسیله سرافرازی و بی نیازی از خلق و شرط تحقق آمال قرار داده است و خود در کتاب شریفش اشاره فرمود که: لیس لانسان الا ماسعی.

آنچه سبب می شود آدمی به کامیابی و سربلندی دست یابد همانا همت عالی داشتن و کار را جوهر وجود خود قرار دادن است.

همان شرافتی که باعث می شود رسول خدا “اشرف مخلوقات عالم”، خم شود و بر دستان پینه بسته کارگر بوسه زند و چه مرتبه ای بالاتر از این.

قطعاً یکی از نشانه های پیشرفت و ارکان قدرت در دنیا، وجود نیروی کار متعهدِ متخصص است که غیرتمندانه نسبت به تولید و برطرف کردن نیازهای جامعه مشغول کار و تلاش هستند و چه افتخاری بالاتر از این که کارگری در جهت پیشرفت اهداف عالی اسلام و رفع مشکلات جامعه ایمانی قدم بردارد که البته این مهم جز با برنامه ریزی و رفع نیازها و برقراری عدالت ممکن نیست و مسئولان محترم باید شئون مختلف مادی و معنوی کارگران شریف را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی کار متعهدِ متخصص یکی از ارکان قدرت در دنیاست

نیروی کار متعهدِ متخصص یکی از ارکان قدرت در دنیاست