مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-02اجتماعي

سرریز اتباع خارجی پایتخت به البرز


معاون امور اجتماعی بهزیستی البرز با اشاره به محدودیت فضا برای ساماندهی کودکان کار و خیابان استان افزود: در حال حاضر تنها یک مرکز شبانه روزی با ظرفیت 12 نفر برای ساماندهی این کودکان فعال است و ما هنوز یک مرکز غربالگری مناسب برای بررسی وضعیت کودکانی که جمع آوری شده اند نداریم.

- ایسنا/البرز معاون امور اجتماعی بهزیستی البرز با اشاره به محدودیت فضا برای ساماندهی کودکان کار و خیابان استان افزود: در حال حاضر تنها یک مرکز شبانه روزی با ظرفیت 12 نفر برای ساماندهی این کودکان فعال است و ما هنوز یک مرکز غربالگری مناسب برای بررسی وضعیت کودکانی که جمع آوری شده اند نداریم.

مریم صدیقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد کودکان کار و خیابان البرز را اتباع خارجی تشکیل می دهند، اظهار کرد: مجاورت البرز با تهران باعث ورود کنترل نشده اتباع خارجی به استان باشیم.

وی ادامه داد: هر روز تعدادی اتباع خارجی وارد البرز می شود و همین امر باعث شده اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی کودکان کار و خیابان استان چندان موثر واقع نشود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بانک جامع اطلاعاتی از کودکان کارو خیابان افزود: علی رغم تلاش های صورت گرفته از سوی دستگاه ها و ادارات مسئول در این حوزه، هنوز بانک اطلاعاتی از تعداد کودکان کار و خیابان استان تهیه نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرریز اتباع خارجی پایتخت به البرز

سرریز اتباع خارجی پایتخت به البرز