مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-02سياسي

ضرورت هم صدایی جمعیت ها و گروه های حامی فلسطین در روز جهانی قدس


مشاور رییس جمهور و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بر ضرورت انجام اقداماتی برای هم صدایی با جمعیت ها و گروه های حامی فلسطین در کشورهای مختلف در روز جهانی قدس تاکید کرد.

- مشاور رییس جمهور و رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بر ضرورت انجام اقداماتی برای هم صدایی با جمعیت ها و گروه های حامی فلسطین در کشورهای مختلف در روز جهانی قدس تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد حسن اختری در نشست جمعیت دفاع از ملت فلسطین که با حضور سازمان ها و فعالان حامی فلسطین و قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد، اظهارداشت: حرکت دفاعی و پشتیبانی مردم کشورمان از مردم فلسطین به صورت شعارها، پوسترها، پلاکاردها و برنامه های رسانه ای بسیار ارزشمند است.

وی افزود: از وزارتخانه ها و دستگاههای مرتبط خواسته ایم که برنامه هایی را برای روز قدس در جهت زنده نگهداشتن این شعار انجام دهند تا همه مردم در سراسر کشور یکصدا ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر را انعکاس دهند و از قدس و مسئله فلسطین و فلسطینیان برای تداوم راهشان تا آزادی کامل فلسطین حمایت کنند.

مشاور رییس جمهور و رییس کمیته حمایت انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با ارائه پیشنهادی گفت: از حالا برای سال آینده فکر کنیم تا با همکاری چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هم صدایی جمعیت ها و گروه های حامی فلسطین در روز جهانی قدس

ضرورت هم صدایی جمعیت ها و گروه های حامی فلسطین در روز جهانی قدس