مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-02سياسي

زمینه بازگشت حداکثری داوطلبان بدون ملاحظات سیاسی فراهم شود


واکنش ها به رد صلاحیت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در هیات نظارت بر انتخابات به صحن علنی این شورا رسید؛ جایی که رییس شورای شهر اصفهان به نمایندگی از اعضا بر فراهم کردن زمینه بازگشت حداکثری داوطلبان به صحنه انتخابات بدون ملاحظات سیاسی و پرهیز از تضییع .

- در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟ زمینه بازگشت حداکثری داوطلبان بدون ملاحظات سیاسی فراهم شود ایسنا/اصفهان واکنش ها به رد صلاحیت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در هیات نظارت بر انتخابات به صحن علنی این شورا رسید؛ جایی که رییس شورای شهر اصفهان به نمایندگی از اعضا بر فراهم کردن زمینه بازگشت حداکثری داوطلبان به صحنه انتخابات بدون ملاحظات سیاسی و پرهیز از تضییع حق الناس داوطلبان و مردم تاکید کرد.

علیرضا نصر - رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور این جلسه که امروز (یکشنبه_12 اردیبهشت) برگزار شد، با اشاره به اتفاقاتی که در روزهای اخیر در زمینه رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر به وجود آمده، اظهار کرد: این مطالب را در جایگاه رییس شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح می کنم، چون معتقدم تریبون شورا عمومی است و اگر بحثی مطرح می شود از جانب همه کسانی است که تریبونی در دست ندارند و نمایندگان باید صدای آنها باشد، بنابراین بحث ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه بازگشت حداکثری داوطلبان بدون ملاحظات سیاسی فراهم شود

زمینه بازگشت حداکثری داوطلبان بدون ملاحظات سیاسی فراهم شود