مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-02ورزشي

پاسخ تند مسئول کمیته سازمان لیگ به اصرار پرسپولیس


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به تغییر برنامه اردوی تیم ملی، مسابقات لیگ برتر با یکی دو روز تغییر انجام می شود.

- جی پلاس، سهیل مهدی در خصوص همزمانی بازی های استقلال و پرسپولیس مقابل ذوب آهن در روز جمعه 17 اردیبهشت ماه اظهار داشت: ممکن است تغییر در برگزاری یک یا دو بازی را در هفته اول داشته باشیم، چون یک تغییر ناگهانی برای برنامه های تیم ملی پیش آمده سعی می کنیم تا آخر وقت امروز برنامه جدید را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه پس از مخالفت دادگاه CAS با درخواست ایران، برنامه های تیم ملی زودتر شروع می شود و ممکن است که ساعت و تاریخ بازی ها ما یک یا دو روز جابه جا شود و فشردگی مسابقات بیشتر شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که تاریخ دقیق پایان لیگ برتر مشخص شده است؟ خاطرنشان کرد: ما تاریخ پایان لیگ را از مدت ها پیش داشتیم.

یک مقدار متمرکز شدن مسابقات AFC و فیفا پیش آمد، تا دیروز قرارمان بر این بود تا حداکثر اول یا دوم مرداد لیگ برتر و تا نیمه مرداد جام حذفی را به اتمام برسانیم اما با تغییرات برنامه تیم ملی ممکن است این کار با یکی دو هفته تاخیر انجام شود.

مهدی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: سازمان لیگ متعلق به هر 16 باشگاه است و ما اگر برنامه ریزی انجام می دهیم با توجه با شرایط همه تیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تند مسئول کمیته سازمان لیگ به اصرار پرسپولیس

پاسخ تند مسئول کمیته سازمان لیگ به اصرار پرسپولیس