مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-02اقتصادي

ایجاد اشتغال طرح های کمیته امداد استان سمنان 170 درصد رشد داشت


کمیته امداد استان سمنان با اشاره به طرح های حوزه توانمند سازی خانوار تحت پوشش، گفت: در سال گذشته ایجاد اشتغال طرح ها نسبت به سال قبل از آن 170 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سمنان، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان با رشد دو برابری به 200 میلیارد تومان افزایش یافت، ابراز کرد: سه هزار و 564 طرح اشتغال توسط کمیته امداد در سال 99 مصوب و تسهیلات آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال کمیته امداد در سال گذشته خوشبختانه 103 درصد محقق شده است، تاکید کرد: این تسهیلات و طرح ها هم برای مددجویان و هم برای کارآفرینان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 102 میلیارد تومان برای ایجاد فرصت های شغلی در سال 99 تخصیص یافت که بیش از تعهدات این نهاد بوده است، تاکید کرد: 56 درصد طرح های اشتغال اجراشده روستایی و 44 درصد شهری بوده است همچنین باید گفت در سال گذشته 170 درصد ایجاد اشتغال طرح ها نسبت به سال 98 افزایش یافت.

مسعودیان راد بر نظارت هفت هزار و 688 تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اشاره کرد و گفت: ارائه چهار هزار و 509 مشاوره شغلی در این مدت به مددجویان و کارآفرینان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال طرح های کمیته امداد استان سمنان 170 درصد رشد داشت

ایجاد اشتغال طرح های کمیته امداد استان سمنان 170 درصد رشد داشت