مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-02ورزشي

پیشرفت 80 درصدی زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر شیرین سو


شهردار شیرین سو شهرستان کبودراهنگ از پیشرفت 80 درصدی زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر شیرین سو و اتمام پروژه ها تا قبل از آغاز به کار شورای جدید خبر داد.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو شهرستان کبودراهنگ از پیشرفت 80 درصدی زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر شیرین سو و اتمام پروژه ها تا قبل از آغاز به کار شورای جدید خبر داد.

سیدمصطفی موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی شیرین سو به زودی به شهروندان و جوانان شهر تقدیم می شود.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد شهرداری در توسعه زیرساخت های ورزشی شهر، پروژه زمین چمن مصنوعی شهر در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد که امروز پس از گذشت حدود هشت ماه و با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط آب و هوایی پیشرفت 80 درصدی دارد.

موسوی اضافه کرد: کار زیرسازی، جدولگذاری، سنگ چینی و شن ریزی زمین چمن مصنوعی تمام شده و هم اکنون حصارکشی پروژه در دست انجام است و پس از آن صرفاً عملیات نصب چمن باقی می ماند.

وی اظهار کرد: با توافقی که ما بین شهرداری شیرین سو و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به عمل آمده تهیه و نصب چمن مصنوعی بر عهده اداره کل ورزش است و شهرداری نیز تعهداتی را در این زمینه مطابق تفاهم به عمل آمده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر شیرین سو

پیشرفت 80 درصدی زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر شیرین سو