مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-01اقتصادي

5 پروژه مهم عمرانی تا دو ماه آینده در تبریز افتتاح می شود


شهردار منطقه 2 تبریز از افتتاح 5 پروژه عمرانی بزرگ تا 2 ماه آینده در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر خوشنواز اظهار داشت: مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت، 18 متری باسمنج منتهی به دروازه تهران، مجتمع چند منظوره خدماتی شهید کسایی و پارک های کودک در کوی دادگستری و پارک ترافیک در باغچه بان را تا 2 ماه آینده افتتاح خواهیم کرد.

شهردار منطقه 2 تبریز با بیان ویژگی های طرح تبادیل اتحاد ملی نیز افزود: مجموعه ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با هزینه تملک 72 میلیارد تومان و به طول 1220 متر مسیرگشایی و احداث شده که مهم ترین آثار آن را می توان اتصال بزرگترین و متراکم ترین مناطق ائل گلی شامل رجایی شهر، اسکان، کوی دادگستری، کوی فردوس، گلشهر، پرواز و یاغچیان به مسیر بازار و چایکنار در کوتاه ترین زمان و سریع ترین شکل ممکن دانست.

خوشنواز در ادامه با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه 2 خاطرنشان ساخت: در سال های اخیر علاوه بر مشارکت در پروژه های سایر مناطق و سازمان های شهرداری توانستیم 252 میلیارد تومان از بدهی های گذشته این منطقه را پرداخت نماییم.

شهردار منطقه 2 تبریز تکمیل پارک موزه دفاع مقدس، مسقف سازی گلزار شهدا، رمپ میدان افلاک نما، یاشیل کورپی، باکس گذاری مسیرآبروی خیابان امام (ره)، پارک قازان، خیابان عطار نیشابوری و ایجاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه مهم عمرانی تا دو ماه آینده در تبریز افتتاح می شود

5 پروژه مهم عمرانی تا دو ماه آینده در تبریز افتتاح می شود