مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-01سياسي

شهیدی که حاج قاسم به او گفت فاتح خیبر


چندی پیش بود که خبر درگذشت جانباز سرافراز سردار محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر پرافتخار 61 قدس گیلان و از فرماندهان دلیر جبهه مقاومت در فضای رسانه ای کشور مخابره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: سردار حق بین از جمله رزمندگانی بود که پس از سال ها حضور در جبهه های دفاع مقدس، همچنان در خط مبارزه باقی ماند و با حضور در جبهه مقاومت اسلامی توانست به همراه نیروهایش و تعدادی از رزمنده های لشکر فاطمیون، حصر چهار ساله نبل و الزهرا را درهم بشکند.

خبر این فتح آن قدر برای حاج قاسم سلیمانی ارزشمند بود که لقب فاتح خیبر و گشاینده نبل و الزهرا به حق بین داد و انگشترش را به او هدیه کرد.

سردار حق بین که در سال 8931 مفتخر به دریافت نشان فتح 3 شده بود، در آخرین سمت به عنوان مسئول اداره رزمی تخصصی معاونت آموزش کل سپاه فعالیت می کرد.

برای آشنایی با گوشه هایی از خدمات این سردار رشید اسلام، با سردار کمیل کهنسال فرمانده لشکر حضرت زینب (س) در سوریه همکلام شده ایم تا از جانشینش سردار محمدعلی حق بین برایمان بگوید.

آشنایی شما با سردار حق بین از چه زمانی شروع شد؟ گویا ایشان تجربه حضور در دوران دفاع مقدس را هم داشتند.

من در دوران دفاع مقدس از حضور ایشان در لشکر 25 کربلا و همچنین در لشکر 16 قدس اطلاع داشتم، اما در آن برهه همراه ایشان نبودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که حاج قاسم به او گفت فاتح خیبر

شهیدی که حاج قاسم به او گفت فاتح خیبر