مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-01اقتصادي

8 آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در زنجان استاندارد هستند


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: هشت آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در سطح استان زنجان گواهینامه تایید صلاحیت دارند.

- سیروس صارمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از هشت آزمایشگاه دارای گواهینامه تست مخازن CNG در سطح استان، تعداد پنج آزمایشگاه فعال است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد هشت آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در سطح استان زنجان گواهینامه تایید صلاحیت دارند، اضافه کرد: از این تعداد سه آزمایشگاه در شهر زنجان، یک آزمایشگاه در ابهر، دو آزمایشگاه در خدابنده، یک آزمایشگاه در سلطانیه و یک آزمایشگاه در هیدج مستقر هستند.

صارمی با اشاره به اینکه از مجموع هشت آزمایشگاه در حال حاضر یک آزمایشگاه در زنجان و یک آزمایشگاه در شهرستان هیدج به دلیل تغییرات ساختاری غیر فعال است، تصریح کرد: همچنین یک آزمایشگاه در شهرستان خدابنده نیز، با اعلام کاهش چشمگیر تعداد مراجعین و مقرون به صرفه نبودن هزینه های کسب و کار، درخواست ابطال گواهینامه داده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان بیان کرد: هم اینک تعداد پنج آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در سطح استان مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در زنجان استاندارد هستند

8 آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در زنجان استاندارد هستند