مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-01سياسي

415 زندانی جرائم غیر عمد گیلان چشم به راه خیران


مدیر نمایندگی و عضو ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 18 زندانی جرائم غیر عمد آزادشده اند، گفت: هم اکنون 415 زندانی جرائم غیر عمد گیلان چشم به راه خیران و نیکوکاران برای آزادی هستند.

-  علیرضا یزدانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه همه ساله جشن گل ریزان برای آزادی زندانیان با جرائم غیر عمد در استان برگزار می شد، اظهار کرد: همه ساله به مدد خیران و نیکوکاران در جشن گل ریزان زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان با جرائم غیر عمد فراهم می شد اما اکنون این مهم به دلیل شیوع ی از خیرین جهت آزادی زندانیان درخواست کمک و مشارکت کرده است.

یزدانی با اشاره به سخاوتمندی مردم در آزادی زندانیان غیر عمد در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم نوع دوست و خیراندیش استان گیلان باهمت و مشارکت خود زمینه آزادی 18 زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 415 زندانی جرائم غیر عمد نگاهشان به دستان خیران و نیکوکاران است، افزود: امیدواریم در این ماه پر خیروبرکت که ماه ضیافت الهی است بتوانیم گرهی از کار زندانیان با جرائم غیر عمد بازکرده و زمینه آزادی آن ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

415 زندانی جرائم غیر عمد گیلان چشم به راه خیران

415 زندانی جرائم غیر عمد گیلان چشم به راه خیران