مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-01فرهنگي

هیات انتخاب آثار بخش سینمایی مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شدند


دبیرخانه مسابقه فیلمنامه و نمایش نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیأت انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، دبیرخانه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایش نامه کودک و نوجوانِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیأت انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه را معرفی کرد.

فرهاد حسن زاده نویسنده کتاب های کودک و نوجوان، علی خودسیانی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، بیژن میرباقری کارگردان و نویسنده، رقیه توکلی گردفرامرزی نویسنده و کارگردان و فرزاد اژدری نویسنده و کارگردان، هیأت انتخاب این رویداد هنری را تشکیل می دهند.

هیأت انتخاب، 402 عنوان فیلمنامه بلند سینمایی و 287 فیلم کوتاهِ پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایش نامه کودک و نوجوان را بررسی و ارزیابی کرد.

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایش نامه کودک و نوجوان در 2 مرحله صورت می گیرد، ابتدا طرح های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می شود.

در مرحله دوم نیز صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت دارند تا نسخه اصلی فیلمنامه سینمایی بلند و فیلمنامه فیلم کوتاه خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات انتخاب آثار بخش سینمایی مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شدند

هیات انتخاب آثار بخش سینمایی مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شدند