مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-01بين الملل

درخواست دیده بان عربی آزادی رسانه ها برای آزادی خبرنگاران محبوس


دیده بان عربی آزادی رسانه ها امروز (شنبه) بار دیگر از مسؤولان مصری خواست روزنامه نگاران بازداشت شده در این کشور را آزاد کنند.

- دیده بان عربی آزادی رسانه ها امروز (شنبه) بار دیگر از مسؤولان مصری خواست روزنامه نگاران بازداشت شده در این کشور را آزاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، دیده بان عربی آزادی رسانه ها که دفتر آن در لندن واقع است، امروز در بیانیه ای با اشاره به اینکه آزادی هشت روزنامه نگار مصری اقدامی قابل تقدیر است، بار دیگر مسؤولان قاهره را به آزادسازی روزنامه نگاران بازداشت شده تشویق کرد.

در این بیانیه که همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات منتشر شد، آمده است: هنوز نزدیک به 70 روزنامه نگار و عکاس که حکم های برخی از آنها حبس ابد است، در بازداشت به سر می برند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بیشتر روزنامه نگاران بازداشت شده در مصر در بازداشت موقت به سر می برند و هنوز به دادگاه های مربوطه ارجاع داده نشده اند، بیشتر این افراد حداکثر مدت بازداشت موقت درج شده در قوانین را پشت سر گذاشته اند اما هنوز آزاد نشده اند و دوباره با اتهام های جدید در حبس نگه داشته شده اند.

این نهاد حقوقی تاکید کرد: در حالی بازداشت موقت باید تنها یک اقدام احتیاطی باشد، در طولانی مدت و بدون حکم قضایی به مجازاتی ناقض آزادی تبدیل می شود، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دیده بان عربی آزادی رسانه ها برای آزادی خبرنگاران محبوس

درخواست دیده بان عربی آزادی رسانه ها برای آزادی خبرنگاران محبوس