مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-01سياسي

هنیه با انتقاد از رام الله؛ هنوز فرصت برای برگزاری انتخابات در قدس وجود دارد


رهبر حماس ضمن انتقاد از تصمیم رییس تشکیلات خودگردان برای تعویق در برگزاری انتخابات فلسطین، خواستار نشست فراگیر با مشارکت همه گروه ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی ، وی گفت: روند برگزاری انتخابات به خاطر عواملی که اصلا قانع کننده نیست، کامل نشده و امیدوار بودیم که این روند تا آخر پیش برود اما در کمال تأسف کامل نشد.

رهبر حماس درباره شروط بین المللی که عباس در سخنرانی خود به آن اشاره کرد، هم گفت، این موضوع جدید است و در گفت وگوهای پیشین فتح و حماس درباره آن صحبت نشده بوده است.

در هیچ دوری از گفت وگوها از حماس خواسته نشده که با شروط بین المللی موافقت کند؛ موافقت با شروطی که حقوق ملت فلسطین را نادیده بگیرد، مردود است و حماس کنار زدن حق بازگشت و حق ملت فلسطین در قدس و آزادسازی اسرا را در مقابل مشروط کردن برگزاری انتخابات به موافقت حماس با شروط بین المللی نمی پذیرد.

هنیه ضمن اعلام اینکه حماس برای برگزاری انتخابات انعطاف زیادی از خود نشان داده، افزود: در گفت وگوهای قاهره همه می دانستیم که رژیم اشغالگر با برگزاری انتخابات در قدس مخالفت می کند با این همه تمامی گروه ها و شرکت کننده ها تأکید کردند که وارد این نبرد خواهیم شد؛ قدس نبردی ملی است و انتخابات در قدس را با تمام چالش ها و موانع بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه با انتقاد از رام الله؛ هنوز فرصت برای برگزاری انتخابات در قدس وجود دارد

هنیه با انتقاد از رام الله؛ هنوز فرصت برای برگزاری انتخابات در قدس وجود دارد