موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-01فناوري

جدیدترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید


گوشی های هوشمند، انواع تبلت، وسایل الکترونیکی کوچکی مانند بلندگوهای بیسیم، مسواک های برقی، چای سازهای الکترونیکی، دستگاه های پخش صدا، چاقو و پیچ گوشتی های چندکاره و الکترونیکی از انواع گجت هوشمند هستند.

- پشیرفت علم چنان شتابی دارد که هر روز پنجره نویی از آن به دیدگان بشر باز می شود.

اختراع ابزار و وسایلی که در آسان کردن بسیاری از کارها نقش مستقیمی دارند.

وسایلی نیز اختراع و به بازار عرضه شده است که علاوه بر تسهیل در امور جاری، از آن ها می توان بعنوان ابزارهای کنترل سلامتی بدن نام برد.

گجت هوشمند نامی است که بر این تکنولوژی پیشرفته نهاده اند.

در سال های اخیر علاوه بر هوشمندسازی تلفن های همراه، گجت هوشمند نیز در انواع مختلف طراحی و ساخته شده است که هر کدام با توجه به نوع ساخت و برنامه تعریف شده، کاربردهای مختلفی دارند.

این نوشتار انواع گجت هوشمند را با خصوصیات و ویژگی های مختلف بررسی نموده و با معرفی ویوک، راهنمای خوانندگان مقاله خواهد بود تا گجت هوشمند را از اینجا بخرید .

گجت هوشمند چیست؟ در تعریف و بیانی ساده، تجهیزات و وسایل فنی (مانند فناوری های دیجیتال) کوچک تازه اختراع شده در قالب یک دستگاه مکانیکی که در آن ها فناوری های نو و پیشرفته به طرز نبوغ آمیز، خلاقانه و ابتکاری بکار رفته است را گجت (Gadgets) یا ابزارک می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید

جدیدترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید