مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-30ورزشي

ووشو البرز در جمع سه هیأت برتر کشوری قرار گرفت


رییس هیأت ووشو استان البرز با اشاره به اینکه تا قبل از شیوع کرونا بالغ بر سه هزار ووشوکار در سنین مختلف فعالیت می کردند، گفت: خوشبختانه با وجود استعدادهای ورزشی در استان موفق شدیم تا جزو سه هیأت برتر کشور باشیم.

- اسماعیل سایه افکن، رییس هیأت ووشو استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، با اشاره به فعالیت های هیأت، گفت: در سال 89 همزمان با استانی شدن البرز، افتخار داشتم که به عنوان رییس هیأت استان البرز انتخاب شوم.

در آن سال البرز در رشته ووشو روزهای بالغ بر سه هزار ووشوکار در سنین مختلف فعالیت می کردند.

سایه افکن در خصوص ووشو بانوان البرزی اضافه کرد: در حوزه بانوان دارای پتانسیل بالا هستیم، بطوریکه در مسابقات کشوری انفرادی و تیمی دارای عناوین قهرمانی هستیم و افتخار این را داشتیم که دو بانو البرزی هدایت تیم ملی ووشو بانوان را بر عهده بگیرند.

 این مقام مسؤول در رابطه با پتانسیل  ووشو در البرز، بیان کرد: در رده سنی نونهالان و جوانان در بخش بانوان افتخار آفریدن و آقایان در سنین بزرگسالان کسب مدال کردند.

در مسابقات آسیایی و جهانی علی الرغم کمبودهای بخش آقایان با فراهم کردن بستر مناسب سال 98 در المپیاد کشوری نوجوانان سکو نخست به خود اختصاص دادند که از عناوین بسیار مهم به جهت ایجاد بسترسازی و پایش سنین پایه جهت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشو البرز در جمع سه هیأت برتر کشوری قرار گرفت

ووشو البرز در جمع سه هیأت برتر کشوری قرار گرفت