مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-30سياسي

چرا ماه عسل های تلویزیون تمامی ندارد؟


یک برنامه ساز تلویزیون درباره اینکه چرا اغلب ویژه برنامه های افطار رمضان مدت هاست پرداختی قصه گویانه پیش گرفته اند، می گوید: 10 سال است سلیقه مخاطب را به آنجا رسانده ایم که لحظه افطار قصه بشنود؛ طبیعی است با این دگرگونی ذائقه که در طول یک دهه توسط مسوولان رسانه اتفاق افتاده است، همه شبکه ها در این لحظه به سمت قصه گویی بروند.

پیام ابراهیم پور که بیش از 25 سال است در تلویزیون برنامه سازی در ساختارهای مختلف اعم از ویژه برنامه رمضانی را تجربه کرده است، این روزها هم برنامه مذهبی مدار زندگی را با محوریت راه های رسیدن به به روی آنتن می برد.

این تهیه کننده و کارگردان که به فضای تلویزیون آشناست، در گفت و گویی با ایسنا شرکت کرد و در پاسخ به نقدی بر ویژه برنامه های رمضانی، مبنی بر اینکه چرا پس از گذشت چندین سال ماه عسل های تلویزیون تمامی ندارد؟ توضیحاتی را مطرح کرد.

سالیان سال ذائقه مخاطب شب های برره بود ابراهیم پور در پاسخ به پرسشی درباره ی اینکه چرا در اغلب ویژه برنامه های افطار با گفت وگوهایی مواجه می شویم که با ساختاری کاملا مشابه، با حضور یک یا چند مهمان ضبط می شوند؟ اظهار کرد: ما سالیان سال شب های برره و اغلب آثار مهران مدیری را در تلویزیون دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ماه عسل های تلویزیون تمامی ندارد؟

چرا ماه عسل های تلویزیون تمامی ندارد؟