مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-30سياسي

تجربیات تلخ دوره گذشته در برخی از شوراهای شهر تکرار نشود


رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان گفت: مراقب خواهیم بود تا تجربیات تلخ دوره گذشته در برخی شوراهای اسلامی شهرها تکرار نشود.

- ایسنا/زنجان رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان گفت: مراقب خواهیم بود تا تجربیات تلخ دوره گذشته در برخی شوراهای اسلامی شهرها تکرار نشود.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش هستند که مردم را از اصلاح و بهبود شرایط ناامید کنند، عنوان کرد: با توجه به همین موضوع، نیاز است که مردم با حضور و مشارکت فعال در انتخابات، به حل مشکلات جامعه کمک کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی در هیئت اجرایی و رسیدگی به صلاحیت ها از طریق مراجع ذی صلاح، نتایج به هیئت نظارت شهرستان ها ارسال شد، افزود: هیئت های نظارت شهرستان 14 روز فرصت داشتند تا به شکایاتی که در مورد صلاحیت ها صورت می گیرد، پاسخ دهند.

این مسئول بیان کرد: پس از این مرحله نیز افراد رد صلاحیت شده، چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت استان اعلام کنند و هیئت عالی نظارت استان نیز 10 روز فرصت خواهد داشت تا به این اعتراض ها رسیدگی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات تلخ دوره گذشته در برخی از شوراهای شهر تکرار نشود

تجربیات تلخ دوره گذشته در برخی از شوراهای شهر تکرار نشود