مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-04-30حوادث

مردم:سرعت گیر می خواهیم/مسوولان:خطرناک است


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به سرعت 110 کیلومتری محور جاده شیبان- ملاثانی، گفت: استفاده از سرعت گیر در این محور علاوه بر ایجاد حادثه ممکن است تصادفات منجر به فوت بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته تعدادی از شهروندان شهرستان باوی با تماس با خبرگزاری فارس  از آمار بالای تصادفات در مسیر جاده شیبان تا ملاثانی خبر دادند.

آن ها می گویند: اغلب حوادث جاده ای که در این مسیر رخ می دهد منجر به مرگ شده است تا آنجایی که این جاده در بین ساکنان شهرها(شیبان، ویس و ملاثانی) و روستاهای مسیر به جاده مرگ معروف شده است، بارها از شهرداری های مسیر درخواست کردیم برای کاهش تصادفات  در طول مسیر سرعت گیر بگذارند اما در پاسخ می گویند: سرکت گیر ایجاد حادثه می کند.

آیین نامه اجازه نمی دهد رضا میراب زاده رییس اداره ایمن ی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: آیین نامه های ما اجازه استفاده از سرعت گیر در را ه های اصلی و شریانی را به ما نمی دهند.

وی با بیان اینکه سرعت محور  110 کیلومتر است و در این شرایط استفاده از سرعت گیر ایجاد مخاطره می کند، افزود: ممکن است ماشینی با سرعت 110 کیلومتر با فرض اینکه بدون تخلف از جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم:سرعت گیر می خواهیم/مسوولان:خطرناک است

مردم:سرعت گیر می خواهیم/مسوولان:خطرناک است