مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-30بين الملل

جبران باسیل: روسیه در لبنان دخالت نمی کند


رییس جریان ملی آزاد لبنان با بیان اینکه روسیه در امور کشورش دخالت نمی کند، تصریح کرد که این جریان از مسکو می خواهد تا در دست یابی به راه حل ها کمک کند.

- رییس جریان ملی آزاد لبنان با بیان اینکه روسیه در امور کشورش دخالت نمی کند، تصریح کرد که این جریان از مسکو می خواهد تا در دست یابی به راه حل ها کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبران باسیل، رییس جریان ملی آزاد لبنان در مصاحبه با روسیا الیوم گفت: نظام سیاسی در لبنان شکست خورده است و باید اصلاح شود.

تشکیل دولت از طریق یک فرد غیرممکن است.

وی ادامه داد: اموال لبنانی ها و سپرده های آنها به سرقت رفته است و ما خواهان بررسی های کیفری برای بازگرداندن آن اموال هستیم.

باسیل علت وضعیت کنونی در لبنان را نظام طائفه ای دانست که مانع از اصلاح در کشور می شود .

وی در مورد حزب الله نیز گفت که جریان وی با حزب الله درمورد رویارویی با اسراییل و تروریسم و حاکمیت داشتن تصمیم گیری در لبنان هم نظر است.

باسیل در مورد انفجار بیروت تصریح کرد: این رخداد را نمی توان از محاصره مالی، اقتصادی و انقلاب رنگی مورد حمایت از خارج جدا دانست.

وی درمورد روابط با اسراییل نیز گفت: جریان ملی آزاد لبنان برای عادی سازی یا صلح اقتصادی با اسراییل تلاش نمی کند و هدف ما جلوگیری از نزاع اقتصادی با آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران باسیل: روسیه در لبنان دخالت نمی کند

جبران باسیل: روسیه در لبنان دخالت نمی کند