مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-04-29ورزشي

قهرمانی به هفته آخر کشیده می شود


سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با اشاره به نتایجی که در هفته هشتم رقم خورد، گفت: نتیجه قهرمانی در هفته آخر مشخص می شود، چرا که تیم ها نشان دادند چیزی از یکدیگر کم ندارند.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد با اشاره به نتایجی که در هفته هشتم رقم خورد، گفت: نتیجه قهرمانی در هفته آخر مشخص می شود، چرا که تیم ها نشان دادند چیزی از یکدیگر کم ندارند.

مجید مرتضایی بامداد امروز (جمعه- 10 اردیبهشت ماه) پس از پیروزی 2 بر یک تیمش در هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند، اظهار کرد: این اولین بازی است که فرش آرا در اصفهان یک تیم اصفهانی به خصوص تیم گیتی پسند را توانست شکست بدهد.

سال گذشته یک تساوی داشتیم و سال های قبل همیشه بازی را واگذار می کردیم.

این حاصل تلاش چشمگیر تمام بازیکنان تیم بود که با جان و دل بازی کردند و یک بازی هیجان انگیز را رقم زدند، از طرفی حریف استرس داشت برای اینکه بتواند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: هر دو تیم موقعیت های زیادی را از دست دادند، اما به اعتقاد من یک بازی مهیج را تماشاگران در خانه از هر دو تیم مشاهده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم فرش آرا مشهد در خصوص داوری این دیدار و اعتراضاتی که دو تیم داشتند، خاطرنشان کرد: داوری نیمه اول واقعا به ضرر ما بود، به ویژه بعد از اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی به هفته آخر کشیده می شود

قهرمانی به هفته آخر کشیده می شود