مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-04-29سياسي

برگزاری ورکشاب آموزشی عروسک سازی برای نخستین بار در قم


کارگاه آموزشی عروسک سازی برای نخستین بار به صورت عمومی در محل خانه جوان استان قم به همت موسسه حس خوب زندگی و مشارکت معاونت جوانان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار می شود.

- معین حیدری مراد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم،از برگزاری نخستین کارگاه عروسک سازی به صورت عمومی در استان قم خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در قالب کلاس کار آفرینی برای گروه سنی 12 سال به بالا در مدت زمان 3 جلسه دوساعته به صورت رایگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان درکارگاه عروسک سازی با اصول اولیه و شناخت انواع مدل عروسک آشنا می شوند، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود ساخت عروسک های ماپت یا فک زن به علاقمندان آموزش داده شود.

مدرس ساخت عروسک های نمایشی با اشاره به نکاتی که در این کارگاه آموزش داده می شود، عنوان کرد: شرکت کنندگان در این دوره کارگاهی با اصول اولیه عروسک که حجم سازی است به همراه استفاده از ابزار ها و متریال ها آشنا می شوند.

حیدری مراد با تاکید براینکه در تلاش هستیم پس از برگزاری این دوره کارگاهی بتوانیم دوره دیگری نیز برای گروه سنی زیر 12 سال برگزار کنیم، گفت: این دوره آموزشی نیز براساس شرایط سنی کودکان برگزار می شود و عروسک هایی که مناسب این گروه سنی است به آنان آموزش داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ورکشاب آموزشی عروسک سازی برای نخستین بار در قم

برگزاری ورکشاب آموزشی عروسک سازی برای نخستین بار در قم