مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-04-29حوادث

عامل قتل و سوزاندن زن سیرجانی دستگیر شد


مرد جوانی که در یک اقدام جنون آمیز و هولناک همسر 30 ساله اش را درون خودرو به آتش کشید و به طرز فجیعی کشت، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به وقوع قتل و سوزاندن یک زن جوان درون یک دستگاه خودرو در یکی از نقاط این شهر افزود: عامل این قتل شوهر مقتول بود.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به وقوع قتل زنی که چهارم اردیبهشت در محدوده دانشگاه آزادشهر سیرجان و داخل یک دستگاه خودروی پژو 207 سوزانده شده بود، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در این خصوص پس از بررسی های اولیه صحنه حادثه و واکاوی سرنخ های به دست آمده از مدارک و اوراق سوخته شده محدوده وقوع قتل، هویت مقتول شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در پی اقدامات پلیسی بعدی مشخص شد عامل این قتل، شوهر مقتول بوده است که این متهم در مراحل بعدی دستگیر شد.

وی افزود: این متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به انجام این قتل به سبب اختلافات قبلی با همسرش و عصبانیت شدید در شب حادثه اقرار کرد و هم اکنون این پرونده به منظور تحویل متهم به مرجع قضایی در حال تکمیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل قتل و سوزاندن زن سیرجانی دستگیر شد

عامل قتل و سوزاندن زن سیرجانی دستگیر شد