مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-04-29سياسي

ادامه حیات انسانیت و انقلاب مرهون فرهنگ شهادت است


شهردار قم فرهنگ ایثار و شهادت را ادامه دهنده مسیر انقلاب اسلامی دانست و گفت: ادامه حیات انقلاب اسلامی و بلکه حیات انسانیت به ترویج این فرهنگ وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد عصر امروز و در آیین رونمایی از طرح جدید تابلو کوچه های مزین به نام شهدا با عنوان کوچه های آسمانی با تقدیر از همه خدمتگزاران این عرصه، جهاد در راه حفظ دین خدا را إحدی الحُسنیین خواند و بیان داشت: این تعبیر بیانگر آن است که حاضران در این عرصه به یک بُرد دوطرفه دست خواهند یافت، یعنی اگر در این راه کُشته شوند، شهید خواهند بود و اگر هم به پیروزی برسند، همان پیروزی برای آنان مغتنم است.

وی در ادامه به برخی آیات قرآن در موضوع شهید و شهادت توجه داد و خاطر نشان کرد: آیات الهی نشان می دهد شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان متنعّم هستند، بویژه آن که این تنعّم با تعبیر فعل مضارع یرزقون بیانگر استمرار این نعمت و تنعم است.

شهردار قم سپس شهدا را افراد واصل شده به مقصد نهایی خواند و یادآور شد: البته در این مسیر کسانی هم هستند که تلاش می کنند تا همچنان در این عرصه استوار باقی بمانند، همان افرادی که شهدا به آنان ندا می دهند که خوف و حُزن به خود راه ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حیات انسانیت و انقلاب مرهون فرهنگ شهادت است

ادامه حیات انسانیت و انقلاب مرهون فرهنگ شهادت است